Monday 16 September 2013

keadaan semasa pregnant

Views
nak cita pasal keadaan semasa pregnant ni rasanya banyak sangat sakit yg saya alami...sebabnya masa kandungan 5 bulan saya dah kena GDM kencing manis semasa mengandung,pastu low hb pla aduh....skg pula belakang sakit sangat huhu susahnya nak tido setiap subu bangun tidur duduk sakit belakang punya pasal la..hmmm orang lain mcm saya jg ke? macam2 sangat sakit masa mengandung aduh....sengsara juga rasanya tapi apa bole buat this is journey of pregnant mama lebih2 lg mcm saya first pregnant hehe...kena banyak bersabar la ya wahai diriku semoga Tuhan sentiasa memberi saya dan baby kekuatan untuk mengharungi keadaan ni dengan jayanya hihi...

Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

No comments:

Post a Comment